Recenze

WEB GARDEN – Archiv fóra – Výsadba dvou sazenic do jedné jamky

Řekněte mi, prosím, je možné zasadit dvě sazenice hortenzie (samozřejmě stejné odrůdy) do jedné výsadbové jámy, aby se keř rychle stal bujným?

dítě
Moskva
21.04.2011
04:51:16

dítě, a co dál? Mám je zasadit, až keře dozrají?

Curly Sue
Moskva
21.04.2011
17:56:05

Ne, nechte je růst spolu.

dítě
Moskva
21.04.2011
19:06:34

Hortenzie podle mě stejně rychle rostou. Není třeba je spolu mučit v jedné jámě :)

Trena
Chernihiv
21.04.2011
20:12:03

Výsadba několika sazenic (stejné odrůdy) do jedné díry se neprovádí pro bujnost a zahuštění, ale v případech, kdy je nutné rychle získat širokou základnu keře. Používá se zřídka, protože po 3 letech budou „jeden“ a „několik“ vypadat přibližně stejně. Pokud prostě není kam zapíchnout sazenice navíc, pak jejich výsadba do jedné jamky (dostatečné velikosti) nemá negativní vliv.
Ale výsadba několika řízků do jedné díry одного druhavšak odlišný odrůdy může dát zajímavý efekt.
Spojte například modro-růžové Endless Summer a krémově bílé Blushing Bride do jednoho keře.
Zajímavého efektu dosáhnete také při společné výsadbě. odlišný odrůdy hortenzií s květenstvím štítné žlázy.
Jeden požadavek: všechny odrůdy musí mít stejnou mrazuvzdornost a velikostní parametry.

GeorgeL
Westport
21.04.2011
20:34:45

GeorgeLa nebudou se navzájem dusit a soutěžit o jídlo? Pro jaké keře je tento způsob výsadby vhodný? Například u růží jsme experimentálně zjistili, že je to špatné.

Curly Sue
Moskva
22.04.2011
18:10:48

Curly Sue, bude přirozeně soutěžit o jídlo i světlo. Proto nakonec ze 2 sazenic vznikne „jediný“ keř, ne o velikosti 2 rostoucích samostatně, ale o velikosti 1.

Vaska
Moskva
22.04.2011
19:14:55

Nenastanou žádné negativní důsledky. Pokud ovšem nezasadíte zakrslou odrůdu společně s obří. Cm. “. všechny odrůdy musí mít stejný mrazuvzdornost a rozměrové parametry. »

GeorgeL
Westport
22.04.2011
19:15:20

Ano, samozřejmě, bude to 1 (jeden) keř, ne dva :)

GeorgeL
Westport
22.04.2011
19:19:23

To je přesně to, co dělám na svých 6 akrech. Všechny (skoro) sazenice si pěstuji sám. A jen abych rychle nabrala objem, sázím 2v1.
Zrovna v loňském roce jsem z důvodu nedostatku místa zasadil dohromady 2 keře weigely různých odrůd.
Podle mě ale jedna odrůda zimu nepřežila. No, ještě je čas – uvidíme!

dekoratér
Moskva
28.04.2011
09:34:22

V jedné jamce mám vysazený červený a bílý rybíz, v jedné jamce různé odrůdy šeříků, 2 odrůdy angreštu dohromady, dvě odrůdy třešňových švestek, dvě třešně.
Ale hortenzie bych takhle nesadil.

fillyjonk
Zelenograd
29.04.2011
23:47:48
[10] “Ale já bych hortenzie takhle nesadil.”
Kvůli.

GeorgeL
Westport
30.04.2011
02:54:45

Protože: “protože za 3 roky budou „jeden“ a „několik“ vypadat přibližně stejně. »
.
Keř latové hortenzie je tak krásný a soběstačný (a poměrně rychle se tak stane), že je lepší je vysadit poblíž, záclony, scény, uličkynež je „zahrabat“ do jedné díry Rybízů může být na zahradě hodně (proto je chcete omezit), ale nesmí být moc paniculata!

Přečtěte si více
Jak zmrazit zakysanou smetanu, pak ji rozmrazit a sníst v plastové dóze
fillyjonk
Zelenograd
30.04.2011
09:07:35

Myšlenka kyticové výsadby ES+BB k nám přišla teprve před 2-3 lety a ještě není masovým fenoménem, ​​ale myslím, že nápad bude houževnatý.
Směsi různých odrůd weigelu, stejně jako buddleia, se nacházejí všude, zejména na veřejných místech. Vypadá to zajímavě. Někdy se také míchají odlišný-barevné, popř odlišný-dočasně kvetoucí azalky, ale to už je IMO zvrhlost ;-)). Ale míchání různých odrůd spirea nevede k ničemu zajímavému, pokud vím.
Přemýšlel jsem o smíchání paniculata, ale zatím nevidím, které odrůdy ve směsi by mohly poskytnout neobvyklý efekt.

GeorgeL
Westport
30.04.2011
17:01:19

Velmi zajímavě vypadá směs Deutzia gracilis + D.kalmiiflora.
Oh, můžete také míchat různé odrůdy karyopteris, i když to není pro MO

GeorgeL
Westport
30.04.2011
17:10:12

fillyjonk, [10] – jak dlouho máš třešňové švestky ve stejné jamce? A jak je tvoříte, v jednom společném keři? Zasadil jsem tu švestku a švestku dohromady, ale pochybuji.

chlapec.
Moskva
16.05.2011
19:26:57

Švestky a třešňové švestky bych nesadil.
Mám dvě třešňové švestky, obě dvouleté, teprve druhým rokem. Tvaruji ho odřezáváním větví rostoucích uvnitř koruny, snažím se růst vyrovnat. Třešně a rybíz sedí snad už pět let. Nestěžují si, protože nevědí, jak mluvit. Přinášejí ovoce. O sklizeň nestojím, fakt dostupnosti je pro mě zajímavější :)
Nikdy bych nezasadil takový dekorativní strom – je to rouhání!

fillyjonk
Zelenograd
16.05.2011
19:44:50

Proč švestka a třešňová švestka nestojí za to? Majitel školky mi řekl, ať je zasadím blízko sebe kvůli vzájemnému opylení, ale já jsem postupoval radikálněji Vlastně taky nejsem pro sklizně, jen na klování. Ale škoda toho prostoru, je lepší ho použít na něco dekorativního :)

chlapec.
Moskva
16.05.2011
20:04:28

Pak pojďme kopat hlouběji a podívat se na konečné velikosti vzrostlých stromů. Pokud jsou silově téměř stejní, dobře se vyspěte, stačí nakrmit trakařem humusu jednou za 1 sezóny :)
IMHO.

fillyjonk
Zelenograd
16.05.2011
20:26:34

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button